Přednášející

Petr Ludwig

Petr Ludwig

Konzultant, publicista, autor bestselleru Konec prokrastinace a zakladatel institutu GrowJob

Petr Ludwig se zabývá bouráním polopravd a mýtů v oblasti osobního rozvoje.Jeho knihy Konec prokrastinace se jen v Česku prodalo sto tisíc kusů, byla přeložena již do 10 jazyků a letos vyšla v USA u jednoho z největších vydavatelství na světě.

Petr před 10ti lety založil vzdělávací institut GrowJob, jehož mottem je Růst bez náhody. Institut převádí aktuální vědecké poznatky z oblastí motivace, rozhodování a efektivity do každodenní praxe lidí a firem. „Lepší znalosti. Lepší Rozhodnutí. Lepší budoucnost“ - Pokud člověk lépe rozumí tomu, jak věci doopravdy fungují, dokáže dělat lepší rozhodnutí. Ty pak zvyšují šanci na to, že se dostane do lepší budoucnosti. Smyslem naší práce je dostávat do praxe kvalitní znalosti, které pomáhají jednotlivcům i firmám lépe fungovat“.

Petr se také dlouhodobě zaměřuje na popularizaci kritického myšlení ve společnosti. Je autorem pořadu Deep Talks, jednoho z nejsledovanějších podcastů v ČR, jehož tématem jsou hodnoty a smysl v práci a osobním životě. Dlouhodobě žije v Praze a New Yorku.

Nastavení mysli: Jak změnit svoje myšlení?

Brzdí vás přesvědčení o sobě samých? Dokáže vás rozhodit vaše selhání? Cítíte, že máte v hlavě vzorce, které vás občas brzdí?

Výzkumy ukazují, že máme tendenci podléhat jednomu ze dvou typů myšlení. První vede k depresivním tendencím a neúspěchu. Druhý naopak ke spokojenosti a výrazně lepším výsledkům. Změnou způsobu myšlení lze výrazně ovlivnit život k lepšímu. V osobním životě i v kariéře. Studie totiž potvrzují, že to, jak bude náš život vypadat, je z velké části v našich hlavách a že naši spokojenost je v životě možné vědomým úsilím zvýšit.

NA PŘEDNÁŠCE se dozvíte:

  • - Jak dokáže nastavení mysli ovlivňovat každodenní rozhodování?
  • - Kde nás limituje fixní nastavení mysli? Jak se ho odnaučit?
  • - Proč roste míra nespokojenosti a depresí? 
  • - Co je to naučená bezmoc a jak jí nepodléhat?
  • - Je optimismus a pesimismus naučitelný nebo vrozený?
  • - Jak se naučit mít radost z drobností a jak zvýšit orientaci na spokojenost v přítomnosti?
  • - Jaký je negativní dopad stresu na zdraví a jak se mu vyvarovat?

 

„Pokud věříte, že to půjde, i když věříte, že to nepůjde, tak v obou případech máte pravdu.“

-- Henry Ford

Riccardo Lucque

Riccardo Lucque

šéfkuchař, zakladatel, majitel skupiny La Collezione

Svou gastronomickou kariéru odstartoval v 16ti letech. Od roku 1993 pobýval devět let v Anglii, kde pracoval v restauraci Zafferano. V Londýně se stal výkonným šéfkuchařem řetězce pěti italských restaurací. Svoji kariéru přenesl také na nějakou dobu do New Yorku. Od roku 2002 žije v Praze, kam přišel původně jako šéfkuchař restaurace Square. O tři roky později otevřel svoji první restauraci Aromi v Mánesově ulici. Následovala La Finestra in Cucina, pět unikátních bister La Bottega, restaurace Amano a škola vaření Laboratorio.

Riccardo Lucque a jeho příběh: inovace s věrností k tradici

Pražský i český trh se v posledních dvaceti letech radikálně změnil a i nadále se rychle vyvíjí. Všechny restaurace by se mu měly stejným tempem přizpůsobovat, sledovat světové trendy a reagovat na požadavky stále náročnějších klientů. Zároveň je potřeba mít silnou identitu, být jedineční a vycházet ze svých vlastních kořenů, tradic a ingrediencí. Riccardo Lucque se touto filozofií řídí už přes třicet let, ať už připravuje klasickou italskou kuchyni nebo moderní a originální koncepty, přičemž se v Praze neustále drží na vrcholu svého oboru.

Will Day

Will Day

Sustainability Advisor PwC

Will zastává funkci Sustainability Advisor (poradce pro udržitelnost) u společnosti PwC UK. Pracuje také pro globální a velké národní společnosti i vlády v různých částech světa a pomáhá jim lépe chápat strategická rizika a příležitosti, které jsou průvodními znaky rychle se vyvíjejícího globálního kontextu. Jako člen fakulty Cambridge Univerzity pro Udržitelnost, se zaměřuje na identifikaci rizik, analýzu a komunikaci,  globální mega-trendy a jejich možné sociální a ekonomické dopady v kontextu udržitelnosti.

Will dvacet let pracoval na řadě rozvojových programů pomoci (Save the Children, OXFAM, Opportunity Trust and CARE International) v  Ugandě, Keni, Etiopii, Súdánu a Somálsku. Nějaký čas strávil jako producent a moderátor BBC World Service pro Afriku. Byl předsedou Komise udržitelného rozvoje – nezávislého poradního orgánu vlády UK,   do r. 2009 byl zvláštním poradcem rozvojového programu Spojených Národů, je předsedou poradního výboru Nadace Sainsbury’s, členem představenstva SDGLead, předsedou nevládní organizace On Purpose, která vychovává vedoucí pracovníky pro oblast tzv. sociálního podnikání, členem Rady zmocněnců Světového fondu na ochranu přírody WWF (UK).

Proč na udržitelnosti opravdu záleží?

„Udržitelnost“ je slovo nebo myšlenka, která je často špatně chápána, a kterou někteří považují spíše za žádoucí nežli za zásadní aspekt podnikání v našem rychle se měnícím světě. Prezentace Willa Daye nastíní škálu způsobů, kterými se svět mění, a poukáže také na rozsah, provázanost a naléhavost současné situace. Řečeno zjednodušeně, firmy, které tyto otázky pochopí, budou dosahovat lepších výsledků nežli ty, které nikoliv. To je velmi důležité pro ty, kdo se pohybují v cestovním ruchu a pohostinství, neboť potraviny, voda, energie, počasí a doprava jsou základními složkami prosperujícího odvětví.

Filip Dřímalka

Filip Dřímalka

CEO Digiskills

Filip Dřímalka platí za mezinárodní kapacitu v oblasti digitalizace. Pomáhá firmám které chtějí rozvíjet digitální aktivity a transformovat své zaměstnance i samotný byznys do digitálního věku.  Filip je autorem metodologie ‚‚HOT – Digital Transformation Framework‘‘ , která je zaměřená na lidský, organizační a technologický rozvoj firem, které chtějí být připraveny na digitální budoucnost a příležitosti v digitálním světě. Jeho idea je prostá. Nikdo totiž neví, jak bude digitální svět vypadat za pět, deset, patnáct let. Díky zvyšování připravenosti budou ale naše firmy schopné reagovat v podstatě na cokoliv. Mezi jeho zákazníky patří společnosti jako Škoda Auto, ČSOB, Innogy, T-Mobile, Sodexo, Henkel, Boehringer Ingelheim, Microsoft, Inoutic nebo Philip Morris.

Jak být HOT v digitální době

Digitalizace přináší zcela nové výzvy, se kterými se musí vypořádat organizace všech velikostí. Lidé      mají zcela nové požadavky na služby, za které si platí. Tráví stále více času na nových sociálních          sítích. Jsme zavaleni e-maily. Administrativa a papírování neustále roste. Jak můžeme využít technologie, které již máme k dispozici k tomu, abychom dokázali na tyto trendy reagovat a využít je ve svůj prospěch? Jak využít zajímavé aplikace, chatboty, automatizaci a další technologie k tomu, abychom se nemuseli věnovat rutinní práci, ale zákazníkovi? A jak díky tomu vytvořit jedinečnou zákaznickou zkušenost? 

Na přednášce zazní nejen mnoho konkrétních tipů na digitální nástroje, ale zejména také způsob, jak dostat digitální myšlení do vašeho týmu.

Ladislav Kučera

Ladislav Kučera

Managing Director Hays Czech Republic & Romania, HAYS Czech Republic s.r.o.

V Hays působí na pozici ředitele společnosti od roku 2014, nicméně v oblasti recruitmentu se pohybuje již téměř deset let. Má bohaté zkušenosti z manažerských rolích v oblasti obchodu a marketingu v hotelech Alcron a InterContinental a jak sám říká, základem úspěchu jakékoliv společnosti jsou její lidé. Oblast lidských zdrojů je v popředí zájmu všech ambiciózních společností, a proto aktivně rozvíjí HR problematiku prostřednictvím členství v partnerských organizacích, například jako Chairman HR Commitee v American Chamber of Commerce či jako Supporting Member organizace ABSL.

Miroslav Svozílek

Miroslav Svozílek

Team Leader in Retail, HORECA, Tourism & Leisure, HAYS Czech Republic s.r.o.

Ve společnosti HAYS se specializuje na nábory zaměstnanců v segmentu Retail & Hospitality. Svou kariéru v recruitmentu začal jako researcher v průběhu studia na vysoké škole, prošel si pozicí konzultanta a nyní vede tým researcherů a konzultantů oddělení Retail a Hospitality. Na své práci se mu nejvíce líbí její proměnlivost, rychlost a nadšení klienti i kandidáti. Řídí se heslem: Když svou práci miluješ, děláš ji lépe než ti, kteří pracovat musí.

„H“ Human in Hospitality

Doba se mění, ale investice do lidí často nerostou souběžně s ostatními obchodními investicemi společností. Nalákat a zejména udržet si ty správné talenty je klíčovým úspěchem každé organizace. Jak si stojí segment Hospitality v porovnání s ostatními obory, jaké jsou jeho přednosti i rezervy a jak získat ty nejlepší lidi pro váš podnik?

Simona Černá

Simona Černá

Director of Finance , Holiday Inn Prague Congress Centre

Simona od roku 2000 pracuje v mezinárodním prostředí hotelového průmyslu, od roku 2006 na manažerských pozicích, se zkušeností zejména s nadnárodními hotelovými řetězci. Od čistě finančních pozic (hlavní účetní od roku 2001 ) rozšířila působení na oblast controllingu hotelu, v letech 2007-8 působila téže na pozici Revenue managera v 5* hotelu.  Ve své činnosti se zaměřuje na finanční management a controlling, během své profesní kariéry se podílela na otevření 2 hotelů, má zkušenosti s rekonstrukcí i re-brandingem i vedením nezávislého hotelu. V minulosti působila i jako lektor Akademie AHR, se specializací na finanční řízení hotelů, budgeting a forecasting včetně vazby na nadnárodní standardy výkaznictví hotelu ( Uniform systems of Accounts. ). 

Jak prosadit efektivní investice

Mnozí ředitelé a provozovatelé hotelů se dostávají často do situace, kdy si uvědomují nutnost investic do  zařízení, za jehož ekonomické výsledky odpovídají.  Uvědomují si prospěšnost pro budoucí konkurenceschopnost, ne vždy však mají dostatečné argumenty pro vlastníky. Stejně tak někteří vlastníci si možná nejsou zcela vědomi významu investic do zvyšování prodeje, kvality a jejich dopadů na celkové zhodnocení jejich majetku. Argumenty proč investovat a jak investice zhodnotit jsou právě tématem velmi prakticky zaměřené přednášky Simony Černé, která má v této oblasti mnohaleté zkušenosti nejen z mezinárodních hotelových společností, ale také z nezávislých hotelů. Tato přednáška by měla přinést stručné odpovědi na výše uvedené otázky a pomoci tak oběma stranám nalézt odpovědi a rozvíjet produkt tak, aby přinášel dlouhodobě optimální zhodnocení.

Jan Herget

Jan Herget

ředitel agentury Česká centrála cestovního ruchu

Ředitel agentury CzechTourism ing. Jan Herget, PhD, vystudoval mezinárodní obchod na Fakultě mezinárodních vztahů Vysoké školy ekonomické v Praze a působil na různých postech v oblasti propagace turismu u nás i v zahraničí. Pro britskou agenturu VisitBritain pracoval jako ředitel pražské pobočky, byl tiskovým mluvčím agentury CzechTrade, v CzechTourismu např. vykonával pozici ředitele odboru zahraničních zastoupení a online a řídil Institut turismu. Zároveň vyučuje na katedře cestovního ruchu na VŠE. Přednášel také na univerzitách v USA, Finsku a Rakousku.

Podpora podnikatelů v cestovním ruchu

Agentura CzechTourism zajišťuje pro podnikatele v oblasti cestovního ruchu služby z oblasti vzdělávání, certifikace ČSKS a Czech Specials, služby serveru KudyzNudy.cz a marketingový servis zahraničních zastoupení na 24 klíčových trzích.

Jan Hawelka

Jan Hawelka

Zakladatel Lagarto

Mostecký rodák, který zvelebuje Severočeský kraj po gastronomické stránce. Stojí za značkou Lagarto, které je v první pětici kavárenských řetězců u nás. Praží si vlastní kávu a mají vlastní výrobnu Cake Factory. Lagarto má již 4 kavárny a to v Teplicích, Mostě a dvě v Chomutově. Dále velice oblíbené bistro Deli by Lagarto v Mostě. Jako poslední v květnu otevřel se svým týmem nový restaurační projekt Lagarto J&J v Teplicích s klouzavým funkčním provozem. Jan je vizionář a už nyní se na severu Čech mohou lidé těšit na další jeho kroky. Říjen bude dalším milníkem sítě Lagarto.

Martin Žídek

Martin Žídek

Generální ředitel hotelu Courtyard by Marriott Prague City

Martin Žídek vedl hotelovou restauraci v Siegburgu, po návratu do ČR nastoupil do hotelu Hilton Prague na pozici číšníka a postupně se vypracoval na pozici obchodního ředitele a u společnosti Hilton strávil více než 10 let. V roce 2006 obdržel nabídku od společnosti Marriott International, kde jako obchodní ředitel otevřel hotely Courtyard by Marriott Prague City, Courtyard by Marriott Prague Airport a hotel Courtyard by Marriott Pilsen a uvedl tím tuto značku na český trh. Vedl také Warsaw Marriott, kde působil jako obchodní a marketingový ředitel. Po svém návratu se stal generálním ředitelem hotelu Art Nouveau Palace Prague a následně se vrátil zpět do Courtyard by Marriott Prague City na pozici generálního ředitele, kde působí dodnes. Svou práci se Martin snaží neustále propojovat s charitativní činností a poskytovat pomoc potřebným.

Helena Valtrová

Helena Valtrová

General and Sales manager The Emblem Prague hotel

Helena Valtrová po získání magisterského titulu na prestižní universitě v Londýně (London School of Economics and Political Science) působí od roku 2006 jako ředitelka s odpovědností za celkový sales, marketing a revenue management pro hotely  Old Town Square, The Emblem Prague  a od začátku letošního roku i pro hotel Yasmin v Košicích na Slovensku. Zejména hotel Emblem se pod jejím vedením stal velmi úspěšným a vyhledávaným hotelem, který získal mnoho hodnocení, zejména za inovativní přístup v technologii. Vyjma cílů týkající se celkového GOP a jejího postupného ročního vylepšování, si klade za svůj cíl učinit  z hotelu Emblem světový pojem, který se ostatním vymyká právě svým přístupem k hostům a to jak prostřednictvím technologie, kterou už teď hojně využívá, a  která tolik v jiných hotelech chybí, tak i bezchybně fungujícím týmem. 

Jan Kronika

Jan Kronika

Executive Director, Spa & Wellness Hotel Čajkovskij

Jan Kronika se narodil v Karlových Varech. Vystudoval Střední odbornou školu v Plzni, poté pracoval v Dopravním podniku města Karlovy Vary. Po roce 1989 začal soukromě podnikat ve stavebnictví. Na přelomu let 1995 až 1996 odešel ze stavebnictví a zaměřil se na cestovní ruch. Od roku 1997 pracoval v Karlových Varech přímo pod prezidentskou kanceláří státu Tatarstán, autonomní republiky Ruské federace. Posléze založil se společníky několik firem. Jednou z nich je firma provozující hotelový komplex Spa & Wellness Hotel Čajkovskij v Karlových Varech, kde Jan Kronika působí ve funkci jednatele a ředitele hotelu. Dále k tomu paralelně provozuje cestovní a obchodní společnost LENET travel, zabývající se cestovním ruchem zaměřeným na tuzemské klienty a zajišťující poznávací zájezdy po Evropě, školní výlety a pravidelnou linkovou dopravu.

Sanjiv Suri

Sanjiv Suri

Zakladatel a president Zátiší Group

Zakladatel a od roku 1991 také President společnosti Zátiší Group v současnosti provozujcí čtyři pražské restaurace V Zátiší, Bellevue, Mlýnec, Žofín Garden a Zátiší Catering - exkluzivní caterer Paláce Žofín, generální caterer  Kongresového centra Praha a dále provozující divizi denního stravování Fresh & Tasty. Dříve pracoval jako General Manager, Food – Beverage Manager & Kitchen Coordinator v různých hotelových řetězcích. Jmenovitě Intercontinental, The Oberoi, Le Meridien & Hyatt Regency International ve Francii, Indii, Egyptě stejně jako v západní Africe. Vystudoval Masters of professional Studies in Hotel administration  z  IMHI – ´Institut de management Hotelier International´ (Cornell – ESSEC) v Paříži. Má čtyři děti Virata (20), Jacqueline (18), Shaana (13) a  Jasmine (11) . Je členem správní rady UNICEF, předsedou představenstva Prague Convention Bureau, členem “Young Presidents´ Organization” worldwide, členem YPO gold a Více presidentem správní rady Americké obchodní komory. Sanjiv a Zátiší Group se zavázali věnovat až 50% zisků na pomoc ostatním prostřednictvím organizací UNICEF, Člověk v tísni, Dobrý anděl, Nadace Via, Transparency International a dalších neziskových organizací na podporu zemí Třetího světa, jako je Ikirezi (Rwanda), Akshay Patra (India), Village Enterprise (Africa), The Barefoot Collage, India etc.