Přednášející

Ivo Toman

Ivo Toman

školitel, jednatel a majitel několika společností TAXUS International s.r.o.

Ivo Toman, autor několika bestsellerů v ČR i na Slovensku a uznávaný odborník osobního rozvoje. Na trh uvedl 13 velmi úspěšných knih, je  tvůrcem několika video školení a motivačních audio CD na téma osobní rozvoj a motivace. Narodil se s Touretteovým syndromem. I přes problémy způsobené tímto postižením absolvoval VŠLD ve Zvolenu. Stal se úspěšným prodejcem v přímém prodeji, věnoval se netradičním metodám osobního rozvoje jednotlivců, aplikované psychologii a marketingu. Založil společnost TAXUS International s.r.o. působící v ČR, na Slovensku a v Maďarsku. Vyškolil několik desítek tisíc lidí. V roce 2004 uvedl na trh Revoluční angličtinu TAXUS Learning, o rok později pak němčinu. V roce 2008 byl zařazený do Almanachu 1000 Leaders of Czech Republic. V roce 2015 získal ocenění Osobnost vzdělávání dospělých 2015 od Asociace institucí manažerského vzdělávání a České andragogické společnosti. Snaží se pomáhat lidem s velkou vnitřní motivací k tomu, aby byli ještě úspěšnější. Lidem, kteří se i v dospělosti vzdělávají.

Proč odcházím z hotelů

Jako školitel, řečník i organizátor školení a konferencí často využívám hotely. Jako podnikatel mám mnoho jednání v restauracích. Své zkušeností a své představy o tom, jak mají vypadat kvalitní služby, a jak zaměstnance k takovým službám přimět, vám ve své přednášce rád sdělím. Můj pohled na vedení kolektivu k úspěchu, zvyšování emoční inteligence je netradiční, ale ověřený.  

Tjeerd Zandberg

Tjeerd Zandberg

Výzkumný pracovník institutu European Tourism Futures Institute (ETFI)

Tjeerd Zandberg působí v European Tourism Futures Institut (EFTI), který se zabývá výzkumem budoucnosti cestovního ruchu a pohostinství. Tjeerd má rozsáhlé znalosti o řízení v oblasti pohostinství, zejména o inovacích a strategickém rozvoji. Jeho výzkum se soustřeďuje na otázku, proč jsou někteří manažeři inovativnější nežli jiní. Vzhledem ke své ekonometrické průpravě i zkušenostem se správou dat se často podílí na složitých projektech pracujících s rozsáhlými datovými soubory a na studiích ekonomických dopadů. Kromě práce pro EFTI zároveň řídí magisterské studium Managementu pohostinství na univerzitě NHL v Nizozemí a Kataru.

Úspěch bude záviset na interakci technologií a lidí – Hotel 2025

Technologické inovace rychle mění naši společnost. Byli jsme svědky působivých příkladů, ale také toho, že mnoho potenciálně průlomových objevů nakonec skončilo nezdarem. Technologie umožňují vznik nových obchodních modelů, jako je Airbnb, nabízejí velké možnosti v oblasti náboru zaměstnanců, mění organizační struktury a poskytují regionům příležitost efektivně spolupracovat. Zásadním faktorem úspěchu je interakce mezi technologiemi a lidmi. Ve své prezentaci bude Tjeerd hovořit o úspěšných příbězích, trendech, ale i nezdarech, a vysvětlí také některé obecné, v pozadí stojící faktory, které generují změny.

Juraj Hruška

Juraj Hruška

Šéfkuchař restaurace Slávia v Košicích

Juraj je respektovaným šéfkuchařem na Slovensku, který získal v tomto roce prestižní ocenění Kuchař roku 2018. Juraj vede tým kuchařů ve významném a ikonickém secesním objektu Kaviareň a Hotel Slávia v Košicích, metropoli východního Slovenska. Je absolventem Yves Thuries Culinary Academy a jeho inspirací je francouzská kuchyně. Patří k zakládajícím členům slovenského Gourmet klubu. Úspěchy získal i na mezinárodním gastronomickém poli.

Moje cesta na vrchol

Svůj příběh bude Juraj prezentovat na 13. konferenci AHR ČR. Příběh zvídavého chlapce, který se narodil v malé středoslovenské vesnici a věděl, že jednou bude patřit k nejlepším kuchařům na Slovensku. Co tomu musel obětovat, jak se musel vzdělávat aby dosáhl svého snu, nám Juraj přiblíží na úspěšném konceptu ikonické Slávie. Seznámí nás např. s motivací ve svém mezinárodním týmu, vztahy s dodavateli nebo majiteli objektu a kde hledá inspiraci pro svoji kreativní tvorbu. Závěrem nám Juraj ozřejmí svoji oblibu k tradiční francouzské kuchyni.

Marcel Ihnačák

Marcel Ihnačák

Známý slovenský šéfkuchař, majitel restaurace Boutique Hotelu Tanzberg, autor několika kuchařských knih a kolega Jamieho Olivera.

Marcel je v České republice známý především z reklamní kampaně nákupního řetězce Lidl, jeho úspěchy ale sahají mnohem dál. Vařil pro hvězdy jako Karel Gott, Sean Connery či Calvin Klein. V Londýně působil ve vyhlášené restauraci Pied-á-Terre, která byla oceněna dvěma michelinskými hvězdami, cenné zkušenosti sbíral také u slavného anglického šéfkuchaře Jamieho Olivera. V roce 2011 na mistrovství světa v ledním hokeji na Slovensku připravoval pokrmy např. pro Jaromíra Jágra nebo Tomáše Plekance. Nyní provozuje a vaří v restauraci Boutique Hotelu Tanzberg a je autorem kuchařských knih Radosť variť a Zelenina, moja láska.

Jak jsem si splnil sen o vlastní restauraci

Marcel se původně chtěl stát profesionálním hokejistou, stejně jako jeho strýcové, kvůli zranění se ale musel hokejové kariéry vzdát. Začal se tedy věnovat gastronomii, která se nakonec stala jeho celoživotní láskou. Velký sen si Marcel splnil v Mikulově, kde otevřel svoji první restauraci, jež je součástí Boutique Hotelu Tanzberg a láká na speciality založené na lokálních surovinách, čerstvé zelenině a bylinkách, ale také na židovskou kuchyni.

Marek Chytráček

Marek Chytráček

Trueside s.r.o., CEO & Co-Founder

Marek Chytráček je spoluzakladatel a aktuální CEO agentury Trueside. Společně se svým firemním partnerem Jakubem Hřebejkem stáli u zrodu nové formy propagace na sociálních sítích. Agentura Trueside se věnuje influencer marketingu, tvorbě obsahu a správě sociálních sítí. Díky mnohaletým zkušenostem, více než stovce realizovaných kampaní pro desítky celosvětových i tuzemských značek a cenné síti kontaktů může nabídnout účastníkům konference nový a neotřelý úhel pohledu na využití Influencer marketingu v jejich oboru.

Influencer marketing jako styl nové generace

V první části se společně podíváme na Influencer marketing jako takový. Probereme základní otázky jako – co Influencer marketing je, jak funguje, co je nejdůležitější a také proč je důležité mít tuto komunikaci ve svém marketingovém plánu. V druhé části více rozebereme, jak to celé funguje v rámci kampaní jako takových, jaké mohou být výstupy, čeho se dá dosáhnout a co můžeme v rámci těchto kampaní měřit s tím, že se také podíváme na case study z již realizovaných kampaní. Ve třetí části se zaměříme konkrétně na využití influencer marketingu v hotelnictví, gastronomii a také školství. Podrobně se podíváme, jak můžeme hotel, restauraci či školu dostat mezi vybranou cílovou skupinu, jak získat nové zákazníky a fanoušky. Současně se také zaměříme na personální marketing, na to, jak atraktivně přilákat nové zájemce o práci právě k Vám.

Tomáš Krejča

Tomáš Krejča

Marketingový specialista a konzultant

Tomáš Krejča se věnuje marketingu a komunikaci již více jak 15 let. Má bohaté zkušenosti z práce pro státní i soukromý sektor. Kreativně se věnuje marketingu od samého začátku profesní kariéry, v posledních 5 letech se pak zaměřuje na oblast video marketingu. Sám aktivně produkuje, tvoří kampaně a strategie pro klienty a též se věnuje vzdělávání a konzultacím. Zajímá se o nejnovější technologie a trendy v oblasti tvorby videa a díky svým zkušenostem z marketingu je umí spojit do fungující strategie, která nezruinuje firemní rozpočet. Baví ho výzvy a nesnáší, když někdo hledá důvody, proč něco nepůjde.

Buďte viditelní – odložte klávesnice a natáčejte videa

Videa jste si v online prostředí nemohli nevšimnout. Jsme jím na sociálních sítích doslova obklopeni. I proto, že tvořit tento obsah vlastními silami je tak jednoduché. Jaké jsou ale principy? Jak začít, jak to udělat dobře a jak hned na začátku nepotopit vaši značku? Jaké jsou nejčastější typy videa? Jak komunikovat s agenturou? Co zvládnete svépomocí a do čeho byste se rozhodně pouštět neměli? Podíváme se na video trochu detailněji, řekneme si nějaké tipy, praktické zkušenosti a ukážeme si, kde jsou slepé uličky, do kterých již není třeba vstupovat.

Christian de Barrin

Christian de Barrin

CEO Hotrec

Christian de Barrin je generálním ředitelem (CEO) HOTREC, konfederace zastupující asociace hotelů, restaurací a kaváren v Evropě. HOTREC sdružuje 43 národních členských asociací působících ve 30 evropských zemích, které zastupují 1,9 milionu pohostinských zařízení v Evropě, z nichž 90 % tvoří mikro-podniky, a je tak hlasem evropského odvětví pohostinství. Christian se narodil ve Francii, získal magisterský titul v oboru ekonomie a sociální správy na pařížské univerzitě Assas, po dobu 17 let získával odborné znalosti a zkušenosti v oblasti strategické komunikace, akcionářských vztahů a veřejných záležitostí v Bruselu napříč různými průmyslovými odvětvími, Je členem řídící skupiny Manifestu, což je odvětvová iniciativa zaměřená na podporu evropského cestovního ruchu, a byl rovněž členem řídícího výboru pro realizaci akcí souvisejících s rozhodnutím Valného shromáždění OSN prohlásit rok 2017 za Mezinárodní rok udržitelného cestovního ruchu. Christian de Barrin byl také členem představenstva Evropské asociace ředitelů pro komunikaci (2008/2012) a redaktorem francouzského rozhlasu France-Info.

HOTREC – co se podařilo a co bude dál?

Konfederace HOTREC a jejích 43 národních asociací, mezi nimi i Asociace hotelů a restaurací České republiky, dosáhly za posledních pět let významných úspěchů, mimo jiné v podobě zastropování výše provizí účtovaných z kreditních karet, přispění k ustanovení právního rámce spolupracující ekonomiky, dosažení regulace platforem a také prosazení zákazu paritních ustanovení v mnoha evropských zemích, vypracování strategie pro oblast potravinového odpadu založené na přijetí nezávazných cílů či snížení sazeb DPH. Co můžeme udělat dál?

Markus Luthe

Markus Luthe

CEO, Německá Hotelová Asociace (IHA)

Markus Luthe je od roku 2005 generálním ředitelem německé hotelové asociace (IHA). Kromě svých hlavních úkolů týkajících se lobování a budování sítí se věnuje především kvalitě, marketingu a distribuci. V rámci německé asociace hotelů a restaurací (DEHOGA) je zodpovědný za německou národní klasifikaci hotelů již od jejího zavedení v roce 1996, jakož i za unii Hotelstars Union od jejího založení v roce 2009. V roce 2010 byl pan Luthe poprvé zvolen za člena výkonného výboru HOTREC, jehož součástí je dosud. Od roku 2012 je Markus Luthe předsedou pracovní skupiny HOTREC pro oblast distribuce a v této pozici je pro evropské kolegy kontaktní osobou ve všech otázkách týkajících se on-line distribuce.

O velkých a malých mizerech v online distribuci

Online platformy zneužívají dominantního postavení vůči svým partnerům ve vysoce fragmentovaném sektoru pohostinství. Má-li jedna jediná platforma zhruba dvoutřetinový podíl na hotelových rezervacích realizovaných prostřednictvím internetových cestovních kanceláří (OTA), pak mají její praktiky dopad na celé odvětví pohostinství, zejména pokud jsou tyto praktiky nečestné. Pohostinské podniky ztrácejí kontrolu nad svými produkty a distribucí, neboť mnoho podmínek si diktují dominantní platformy. Spotřebitelé také často dostávají zavádějící informace a je na ně při rozhodování o případné objednávce ze strany online zprostředkovatelů vyvíjen nadměrný tlak na provedení okamžité rezervace. Pro všechny subjekty působící v dnešní digitální ekonomice by měly existovat rovné podmínky a větší transparentnost, a to jak vůči podnikům, tak samozřejmě i vůči spotřebitelům.

Monika Palatková

Monika Palatková

Generální ředitelka CzechTourism

Od r. 2015 ředitelka České centrály cestovního ruchu – CzechTourism, příspěvkové organizace Ministerstva pro místní rozvoj. Stanovuje strategii marketingové komunikace pro Českou republiku i 23 zahraničních zastoupení, partnerství při významných mezinárodních eventech. Řídí agendu Institutu turismu včetně výzkumných aktivit, zodpovídá za veletržní činnost, press a fam tripy společnosti, ediční činnost a produktový management. Má bohaté zkušenosti v oblasti marketingového managementu a marketingového výzkumu cestovního ruchu. Je autorkou několika uznávaných publikací v oblasti cestovního ruchu. Značné zkušenosti má i v oblasti pedagogické a konzultační činnosti vysokoškolského a celoživotního vzdělávání. Od roku 1998 je členkou mezinárodní organizace odborníků v oblasti cestovního ruchu AIEST.

Marketingová kampaň 2019–2020

V rámci prezentace bude představena marketingová kampaň agentury CzechTourism na následující dva roky. Posluchači budou rovněž seznámeni se zásadními novinkami a aktuálním vývojem v projektu CzechSpecials, který je zaměřen na českou gastronomii, a v projektu Český systém kvality služeb, který si klade za cíl napomáhat zvyšování kvality poskytovaných služeb v cestovním ruchu.

Diskuzní panel “ Nedostatek pracovníků – brzda podnikání“

V panelu vystoupí zástupci: Ministerstva zahraničních věcí, Ministerstva práce a sociálních věcí, Ministerstva průmyslu a obchodu, provozovatelů hotelů a restaurací.