Přednášející

Radek Kašpárek

Radek Kašpárek

EXECUTIVE CHEF, restaurace Field

Radek je fanouškem moderní kuchyně s důrazem na přímočarou a nepřikrášlovanou prezentaci surovin. Bez zbytečných okolků servíruje silné chutě, a jeho pojetí pokrmů jsou často velmi neočekávaná. Vystudoval Střední školu společného stravování v Ostravě. Absolvoval stáž v Hotelu Swissotel the Bhosphorus. Několik let pracoval v hotelu Savoy a hotelu Aria jako zástupce šéfkuchaře restaurace Coda. Působil také jako lektor kurzů školy vaření. Na televizních obrazovkách dlouho působil v úspěšných pořadech Kašpárku vař! a Co bude dnes k večeři. Od roku 2014 je spolumajitelem restaurace Field. Restaurace byla oceněna jednou hvězdou v průvodci Michelin Guide 2017.

PREZENTACE

Cesta za michelinskou hvězdou

Ve své prezentaci bude šéfkuchař Radek Kašpárek hovořit o své motivaci při výběru povolání, o kuchařských začátcích v Praze, ale především bude hovořit o Field Restaurantu. O vytvoření konceptu nové restaurace, o hledání dodavatelů, výběru lidí a jejich řízení. Radek Vám přiblíží pracovní den v michelinské restauraci, časovou i fyzickou náročnost této práce a také neustálý tlak na kvalitu a preciznost. Dozvíte se, jak přemýšlí při vytváření nových pokrmů, kde hledá inspiraci a proč má rád skandinávskou kuchyni.

Rostya Gordon-Smith

Rostya Gordon-Smith

CEO People Impact, zakladatelka MINERVA 21

Rostya působí přes dvacet pět let v oblasti řízení a rozvoje lidských zdrojů nejen v Česku, ale i v Kanadě, Velké Británii, Japonsku, Brazílii, Estonsku, Rusku, Hong Kongu a v dalších zemích. Byla jmenována mezi 50ti nejúspěšnějšími personalisty světa. Rostya má zkušenosti v oblasti rovných příležitostí, rozvoje osobnosti, strategickém řízení lidských zdrojů a další. V roce 2006 byla také zvolena mezi 20 nejvlivnějšími ženami v České republice. Je zakladatelkou konzultační společnost People Impact s.r.o., a spolku pro rozvoj žen a mužů „MINERVA 21“. Je spoluautorkou motivační knihy „Úspěšně s kůží na trh“ a spoluzakladatelkou HR Akademie na ekonomické fakultě na Ostravské univerzitě. Rostya je častou mluvčí na mezinárodních konferencích, přednáškách a seminářích (Kanada, USA, Hong Kong, Shanghai, Bangalore, Amsterdam, Londýn, Budapešť, Vídeň, Frankfurt, Tallinn, Moskva).

PREZENTACE

Nepodceňujte firemní kulturu

Procesy a systémy jsou vám k ničemu, pokud nemáte pořádek ve firemní kultuře. Hotely a restaurace jsou „people business“. Umíme se skutečně starat a hospodařit s těmito lidskými „zdroji“? Máme správně nasazené procesy, rozvoj, hodnocení a leadership? Umíme se přizpůsobit trhu? Máme silnou a konzistentní organizační kulturu, která podporuje, rozvíjí a udržuje ty, které potřebujeme? Jaké jsou nejdůležitější kompetence v hotelovém byznysu?

Petra Horáková

Petra Horáková

Director of Human Resources, hotel Mandarin Orietal, Prague

Od roku 2006 působí na pozici Director of Human Resources hotelu Mandarin Oriental, Prague, jež je součástí luxusní hotelové skupiny Mandarin Oriental Hotel Group. Ve své pozici byla zodpovědna za úspěšné otevření hotelu, stejně jako za jeho personální obsazení a vedení v současné době. Většinu svého karierního života strávila na manažerských pozicích v hotelovém odvětví. Věnovala se studiu na Filozofické fakultě Karlovy Univerzity, obor Řízení lidských zdrojů a Andragogika. Je členkou několika organizací a profesních sdružení zaměřených na rozvoj lidského potenciálu, certifikovaným „Gestalt“ koučem a lektorkou MBA programů na Business Institutu v Praze.

PREZENTACE

Generace „XYZ“ – postrach zaměstnavatelů nebo jen různá data narození?

Tzv. „Internetová generace“ plně vstoupila na náš pracovní trh, v týmech máme zaměstnance různých věkových skupin, vyznávající různé hodnoty a mající různá očekávání. Z médií jsme bombardováni podobnými titulky jako: „Nová generace chce hodně peněz, rychlou karieru a hodně volna!“. Má se snad tedy tato generace stát postrachem nás zaměstnavatelů nebo máme na pracovišti jen nové zaměstnance s vyššími daty narození tak, jak tomu bylo vždy? Vystačíme si dnes s jedním manažerským přístupem, když odlišnost jednotlivých generací je tak zřejmá? Pojďme se společně pozastavit nad tématem, jaký by měl náš přístup k této mezigenerační výzvě vlastně být.

Kateřina Gábová

Kateřina Gábová

HR Director, Kiwi.com

Kateřina má více než 10 let zkušeností v oblasti HR, které nasbírala v různorodých prostředích, od výrobních společností přes ty zabývající se vývojem, až po IT. Poslední rok a půl svoje zkušenosti zúročuje ve společnosti Kiwi.com, úspěšné brněnské firmě s celosvětovou působností, která díky využití unikátního vyhledávácího algoritmu každý den prodá více než 6000 letenek. Pracovní náplní Kateřiny je vytvářet takové pracovní prostředí, které naláká a udrží jak ty nejlepší experty v oblasti technologického vývoje, tak jazykové specialisty, pro které je zákazník vším. To vše ve velmi dynamickém a neustále se měnícím prostředí.

PREZENTACE

Jak technologie a současné dění mění způsob náboru aneb kde a jak je ulovit?

Všichni to víme a všude o tom čteme – lidi nejsou a hned tak nebudou. Je čím dál tím těžší potkat aktivního uchazeče o práci, v některých oborech stačí lidem sedět doma a nabídky se hrnou. Také vnímáte, že zaměstnanci už dnes nejsou tak loajální, chtějí rychle růst a je težší je motivovat? Jak v takové situaci najít ty nejlepší a jak vám v tom mohou pomoci technologie? Co vám naopak mohou zkomplikovat? Ráda se s vámi podělím, jak na to jdeme v Kiwi.com, co se nám povedlo a co třeba méně. Budu ráda, když se mi podaří vás inspirovat.

Monika Palatková

Monika Palatková

ředitelka agentury CzechTourism

Monika Palatková vystudovala Fakultu mezinárodních vztahů se specializací na mezinárodní ekonomické vztahy a cestovní ruch na Vysoké škole ekonomické v Praze (1993), v rámci postgraduálního studia absolvovala část studia na švýcarské Universität St. Gallen. V CK Fischer působila na pozicích manažerky pro prodej a marketing v oblasti domácího a příjezdového turismu a manažerky produktu pro domácí a příjezdový turismus, ve společnosti CzechIt - Institute for Strategic vedla zpracování marketingové strategie České republiky na zahraničním trhu. Působila jako vedoucí katedry ekonomiky cestovního ruchu na Vysoké škole obchodní, věnuje se přednáškové a konzultační činnosti v oblasti vysokoškolského a celoživotního vzdělávání a publikační činnosti. V lednu 2015 nastoupila do pozice generální ředitelky České centrály cestovního ruchu.

PREZENTACE

Český systém kvality služeb – vývoj, plán aktivit, související marketingové kampaně

Kvalita poskytovaných služeb v cestovním ruchu je dnes častým tématem odborníků a provozovatelů zařízení, ale i široké veřejnosti. Touto problematikou se od roku 2013 zabývá Český systém kvality služeb – systém, který napomáhá zvyšování kvality poskytovaných služeb. Organizace, které značku „Q“ získaly, na sobě aktivně pracují a znamenají pro své klienty záruku certifikované kvality služeb. Posluchači budou seznámeni s probíhajícími aktivitami a plány do budoucnosti. Nejzajímavější částí přednášky bude představení marketingové kampaně a kreativní strategie.

Des O'Mahony

Des O'Mahony PhD

CEO & Founder, Bookassist

Des je zodpovědný za celkovou strategii a výzkum pro Bookassist. Podílí se na webových technologiích a on-line byznysu od počátku 90. let, je držitelem doktorského titulu ve fyzice. V roce 2005 získal cenu „Netvisionary“ od Irské internetové asociace a v roce 2010 získal ocenění “Podnikatel v oblasti internetu”. Je uznávanou autoritou v oblasti cestovního ruchu a pravidelně přednáší na mezinárodních konferencích a seminářích o online byznysu a mobilních technologiích. Byl oceněn organizací HSMAI (Hospitality Sales & Marketing Association International) jako jeden z Top 20 mimořádných "mozků" v oblasti prodeje, marketingu a technologií v Evropě.

PREZENTACE

Vize dokonalosti pro hotely online

Hotely se dnes nacházejí ve stále více konkurenčním online prostředí. Můžete snadno ztratit kontrolu nad vaší distribucí a strategií cen díky tlaku velkých OTA. Chcete-li udržet kontrolu a zvýšit zisk hotelu, je důležité směrovat přímé rezervace na vaše webové stránky. Abyste dosáhli udržitelného úspěchu, již nestačí být "lepší než průměrný" - musíte se zaměřit na dosažení špičkové úrovně ve všech oblastech hotelnictví. Tato prezentace vám ukáže, jak skutečně úspěšné hotely přistupují ke svému online prodeji. Poskytne vám náhled, který pomůže vašemu hotelu dosáhnout dokonalosti v online prostředí a v důsledku toho dosáhnout vyššího zisku.

Přemek Forejt

Přemek Forejt

Entrée Restaurant, šéfkuchař

Jeho restaurace Entrée v Olomouci patří mezi nejvyhledávanější podniky ve městě. Přemek Forejt, který za touhle senzací stojí, zase patří mezi nejmladší – a nejinspirativnější – šéfkuchaře v Česku. Tři roky vařil v londýnské restauraci L'Autre Pied a dva roky v brněské Koishi.

PREZENTACE

Udělejte z restaurace show

V rámci diskuzního panelu bude mluvit o tom, co mu otevřelo oči, jaká byla jeho představa restaurace, co tvoří jeho koncept restaurace a kam by se chtěl dále posunout. Nebude chybět ani zmínka o foodblogerech.

Chris Dobson

Chris Dobson

General Manager, Mama Shelter Prague

Narodil se a vyrostl na severu Anglie ve městě jménem Hull. Na studia příliš nebyl; školu ukončil v 15 letech s minimální kvalifikací a vykonával několik manuálních prací až do svých 18 let, kdy začal pracovat jako barman v hotelu. Tam jsem se poprvé zamiloval do pohostinského odvětví. Po několika letech strávených v hotelech odešel pracovat na výletní lodě, kde získával úžasné zkušenosti v různých kulturách a cestoval po celém světě po dobu šesti let, které mu změnily život. Vlastnil a provozoval svoji restauraci a měl i cateringovou společnost. Přestěhoval se do Londýna a stal se ředitelem stravovacího úseku jedné velké organizace, poté generálním ředitelem a dále oblastním generálním ředitelem. Když se stal ředitelem jedné thajské společnosti se sídlem ve Velké Británii, žil a pracoval v několika zemích včetně Ázerbájdžánu, Keni a New Yorku. Nyní je zpět v zemi, kterou má velice rád, tedy v České republice a v Praze, a začíná zde nově podnikat s jednou velice kreativní společností.

PREZENTACE

Je to hotel - NE, je to Bed & Breakfast - NE, je to penzion - NE, JE TO ZÁBAVA.

Přednáška se zamýšlí nad tím, jak vzdělaná je naše nová generace hostů. V dnešní době existují tisíce televizních programů o jídle, o víně a o designu. Nastupující generace chce být bavena, nezajímá je síla vodního proudu ve sprše, prostěradla z egyptské bavlny ani 7-chodová ochutnávková menu...

Nah-Dja Tien

Nah-Dja Tien

Generální ředitel hotelů Mosaic House, MOOo Apartments a restaurace La Loca

Narozen a vychován v Nizozemsku s čínskými kořeny, Nah-Dja Tien začal otevírat hotely už v roce 1991, kdy se podílel na otevření jednoho z Disney hotelů spadajícího pod pařížský Disneyland. Od té doby úspěšně rozjel dalších 12 hotelů, mezi něž patří Golden Tulip, Renaissance, Crown Plaza, Vienna International (House), the ICON hotel, MOODs, Fusion a od roku 2014 s pomocí investora hotelu Mosaic House jsou na jeho seznamu nově i luxusní apartmány MOOo Downtown a MOOo by the Castle. V současnosti zodpovídá za provoz hybridního hotelu Mosaic House a dvou aparthotelových budov s názvem MOOo Apartments. Kromě manažerské funkce se Nah-Dja aktivně zapojil do proměny konceptu budovy Mosaic House, který pod jeho vedením prošel čtyřmi rozsáhlými renovacemi. Zajímá se o myšlenky tzv. štěstí v práci, pracovní psychologie, neustále měnící se technologie, které utváří hotelový průmysl a rozvoj jídelního konceptu pro jeho zákazníky. Do budoucna plánuje možné rozšíření hotelu Mosaic House o další budovu v sousedství s obdobným modelem a dost možná přijde s novým konceptem, který se v následujících měsících může jednoduše zrodit v jeho hlavě.

PREZENTACE

Využíváme trend sdílené ekonomiky

Mosaic House je design hotel se sdílenými pokoji v Praze. Co se naučit od sdílené ekonomiky? Jak si poradit s klientelou Airbnb? Využijte fenomén sdílené ekonomiky ve svůj prospěch.

Iva Nešvarová

Iva Nešvarová

Hotel manager, MEET ME 23

Iva Nešvarová je osobností hotelnictví v Praze již 30 let. Po nedávném odchodu z pozice generální ředitelky v hotelovém řetězci ACCOR, se nyní věnuje otevření ho(s)telu MeetMe23 ve Washingtonově ulici. Též se podílela na hladkém průběhu otevření 2 hotelů u švýcarské firmy Mövenpick. Při své práci klade hlavní důraz na kvalitu, motivaci a trénink zaměstnanců, využití moderních přístupů a technologií a optimalizaci nákladů. Necelých 10 let se pohybovala ve vídeňském hotelovém prostředí. Je členkou mnoha profesních i zájmových asociací. Ve volném čase ráda cestuje, má zájem o různé sportovní aktivity, četbu, sebevzdělávání a setkávaní s lidmi, kteří jí motivují…Životní motto – Cesta je cíl.

PREZENTACE

POKOJ, POSTEL nebo APARTMÁN?

Postel, celý pokoj nebo rovnou apartmán s jedinečným výhledem na Prahu. Styl a cenovou úroveň bydlení si zkrátka host vyberete podle toho, v jaké společnosti do Prahy zamíří.

TECHNOLOGIÍ SE NEBOJÍME: Zapomeňte na klasické průvodce i recepční. V MEET ME 23 vás přivítá virtuální Blueman, check-in/out se vyřeší pohodlně on-line a pokoj je možno otevřít mobilním telefonem. Výlety po Praze se mohou plánovat při virtuálním průletu nad městem. A aby host věděl, kam se v Praze vracet, vytiskne si na památku ikonickou postavičku Bluemana na 3D tiskárně.

DESIGN JAKO HRA: Od uvítání ikonickým Bluemanem, přes originálně pojaté společné prostory s výstavami až po jedinečný design každé místnosti v hotelu – v MEET ME 23 vás čeká nevšední zážitek, na který nebudete chtít zapomenout. Nejnovější technologie, živé umění, moderní design a bohatá historie místa se potkávají v MEET ME 23.